web messenger facebook messenger purchase instant messaging software
...در این شهر ***
...در این شهر
ادبی تفریحی دانلود

 

دانلود آهنگ در ادامه مطالب

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:دانلود آهنگ کنسل ۲ ,مجید خراطا,
ارسال توسط امیر وبمستر

 

دانلود در ادامه مطلب

 

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم


ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر وبمستر

سریف WebPlus نرم افزاری از سایت دانلود رایگان نرم افزار برای طراحی وب سایت های پیشرفته و مورد استفاده برای کاربر های خانگی و یا سازمان های بزرگ است. این دنلود اینترنتی با رابط کاربری آسانی دارد به شما اجازه میدهد تا از قابلیت کشیدن و رها کردن (drag-and-drop )بخوبی لذت ببرید بدون آنکه از کد HTML استفاده کنید. این نرم افزار قابل استفاده برای تمامی کاربرانی است که در وضعیت مبتدی طراحی وب سایت به سر میبرند و میخواهند وب سایت خود را بصورت پیشرفته طراحی کنند.
در واقع برنامه اینترنت سریف WebPlus با دارای بودن ابزار های گوناگون و قوی و به شما کمک میکند تا بدون نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی پیچیده و یا HTML وب سایت خود را تنها با عمل کشیدن و رها کردن دکمه، عکس ها و متن ها بصورت دلخواه طراحی کنید. همچنین قابلیت تغییر رنگ تنها باچند کلیک برای سهولت در کار میتوان از گزینه های رابط کاربری آسان این نرم افزارطراحی سایت باشد.

 

دانلود در ادامه مطالب

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:طراحی سایت,طراحی سایت,طراحی سایت,
ارسال توسط امیر وبمستر

 

Android Data Recovery نام یکی دیگر از نرم افزار های کمپانی Wondershare از سایت دانلود رابگان نرم افزار میباشد که به شما کمک میکند تا اطلاعات از دست رفته گوشی خود را بازگردانی کنید. افراد بسیاری هستند که در گوشی خود اطلاعات و داده های مهمی را ذخیره میکنند. این داده ها ممکن است دیتا های بازی، نرم افزار، نوت ها و یا عکس های و فیلم ها .... باشد که در عین حال ممکن است این اطلاعات برای کاربر بسیار مهم باشد.
خوب از دست دادن اطلاعات مهم شاید به هدف فرد لطمه بزند و یا باعث ناراحتی شود. با نرم افزار Wondershare Android Data Recovery بازیابی اطلاعات آندروید شما کافیست گوشی خود را با رابطی که در اختیار دارید به کامپیوتر متصل کرده و سپس گوشی خود را اسکن کنید و اطلاعات از دست رفته موجود در مموری کارت های SD و خود گوشی را بدون نقصی بازیابی کنید. نهایت سرعت و بازگردانی انواع اطلاعات و شناسایی خودکار گوشی های اندروید بدون دردسر از قابلیت های این نرم افزار کاربردی است. شما هم اکنون میتوانید این نرم افزار بازیابی اطلاعت گوشی را از سایت دانلود رایگان نرم افزار دانلود کنید.

 

ویژگی های نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

  • بازیابی فیلم ها، تصاویر و موسیقی ها
  • نهایت سرعت و کیفیت در بازیابی اطلاعات
  • بازیابی اسناد از دست داده شده و آرشیو های ذخیره شده بر روی تلفن های آندروید
  • پشتیبانی از تمامی مدل های گوشی های اندروید
  • اتصال تنها بوسیله کابل USB و سازگاری با گوشی های HTC، سامسونگ، موتورولا، ال جی، و غیره
  • تنها یک کلیک برای اسکن تمام اطلاعات از دست رفته مانند عکس، فیلم، فایل صوتی، و غیره
  • پیش نمایش عکس های بازیابی شده در کیفیت اصلی
  • بازیابی اطلاعات بصورت دسته بندی شده
  • بازیابی تنها با یک کلیک

 

دانلود در ادامه مطلب

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم


ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر وبمستر
نرم افزار - تبدیل فرمت

Blaze Video Magic نرم افزار حرفه ای و جادویی از سایت دانلود نرم افزار رایگان برای تبدیل ویدیو های HD بدون افت کیفیت و تبدیل فرمت های مختلف ویدویی از قبیل (RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, 3GP, MKV و غیره) است. این نرم افزار تبدیل فیلم و ویرایش حرفه ای تبدیل جامع و قدرتمند با پشتیبانی از همه فرمت ها شما در مقابل استفاده از نرم افزار های مبدل دیگر بی نیاز میکند.
تبدیل فرمت های ویدیویی برای سازگاری کامل با دستگاه های قابل حمل مانند اپل، آیفون، آی پاد، تلفن های Android، تلفن های 3GP و ... از ویژگی های این نرم افزار است. علاوه بر این قابلیت هایی همچون ویرایش حرف های فیلم ها و ساخت آهنگ زنگ متناسب با گوشی مورد نظر و دانلود ویدیو از سایت یوتیوب و یاهو و ساخت اسلاید شو های جذاب در این نرم افزار میتواند مورد توجه قرار گیرد.

دانلود

 

مبدل همه فرمت های ویدیویی

پشتیبانی از دیسک های دی وی دی و ویدیو های HD و پشتیبانی از فرمت های وردی از قبیل (RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, MPG, MPEG, MPE, M1V, MPV2, MP4, DAT, 3GP, MOV, VOB, FLV, MKV) برای تبدیل و پشتبانی از فرمت های (AVI, MP4, MPG, MKV, TS, WMV, MOV) SD های ویدئویی (AVI, MP4, MPG, MKV, TS, WMV, MOV, 3GP, 3GP2) برای خروجی بعد از تبدیل همچنین جدا سازی فرمت های صوتی MP3, MP2, AAC, AC3 از ویدیو هاست.

پشتیبانی از تبدیل DVD

بوسیله این قابلیت شما میتوانید فیلم های دی وی دی خود را به فرمت هایی از قبیل MP4, MPG, MKV, AVI, TS, WMV, MOV تبدیل کنید و یا چند دیسک دی وی دی با محتویات فیلم را با یکدیگر ادغام کنید.

پشتیبانی و سازگاری فرمت های خروجی متناسب با گوشی ها و دستگاه های قابل حمل

تبدیل فرمت های ویدیویی برای سازگاری کامل با گوشی هایی همچون اپل، ARCHOS، شاه توت (BlackBerry)، سونی، نوکیا، پالم (Palm)، دل (Dell) و...

سفارشی کردن تنظیمات صوتی ویدیو

براحتی تنظیماتی از قبیل نرخ بیت های ویدئویی، نرخ فریم، اندازه ویدئو، نرخ بیت صوتی، سرعت نمونه برداری و ... را بصورت دلخواه تنظیم کنید.

ساخت آهنگ زنگ آیفون

پشتیبانی از ساخت 35 دقیقه ای آهنگ زنگ آیفون، ساخت آهنگ زنگ با کیفیت بالا تا 35 دقیقه برای سازگاری تمام با آیفون و همچنین میتوانید از آهنگ های موجود در فیلم مورد علاقه خود استفاده کنید و آهنگ آن را به آهنگ زنگ تبدیل کنید.

مشاهده اطلاعات دستگاه

در این بخش تا زمانی که دستگاه های قابل حمل، گوشی های موبایل و ... به سیستم متصل باشد شما قادر به مشاهده تمامی اطلاعات آن خواهید بود.

ویرایشگر جادویی

یکی از بخش های جادویی این نرم افزار ویرایش فیلم است که شما میتوانید سایز و نوع کیفیت و میزان شفافیت و رنگ بندی فیلم را تغییر دهید و یا در آن متن دلخواهی اضافه کنید. همچنین قابلیت چسباندن تیکه هایی از فیلم و یا جداسازی آن ها از ویژگی های این نرم افزار است.

ساخت اسلاید های نمایشی

شما قادر هستید با انتخاب چند عکس همراه با انتخاب یک موسیقی برای پس زمینه یک نگارخانه با حالت اسلاید نمایشی شخصی یا خانوادگی و ... برای خود طراحی کنید.

 

 

دانلود در ادامه مطالب

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم


ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر وبمستر
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 738
بازدید کل : 654445
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 189
تعداد آنلاین : 1



Alternative content